www.nikopol-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 1 жовтня 2020 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Нікопольський район >> Нікопольська ОДПІ інформує
Урочиста нарада ДПС з нагоди Дня податківця України
Версія для друку Написати листа
Урочиста нарада ДПС з нагоди Дня податківця України

02 липня 2020 року, відбулась урочиста нарада ДПС України у режимі відеозв’язку, присвячена професійному святу – Дню податківця України, встановленого Указом Президента України від 25 червня 2020 року № 252/2020.
У нараді прийняли участь фахівці ДПС України та її територіальних органів, представники Всеукраїнської громадської організації «Асоціація ветеранів державної податкової служби України», Всеукраїнської профспілки працівників органів ДПС, ВГО «Асоціація платники податків України», Громадської Ради при ДПС України, рад обласних організацій профспілок і ветеранських осередків Всеукраїнської громадської організації «Асоціація ветеранів державної податкової служби України».
Голова ДПС Олексій Любченко привітав усіх податківців з професійним святом.
Він зазначив, що провідна роль податкової служби має велике значення для нашої держави. Завдяки значному внеску ДПС у наповненні бюджетів усіх рівнів зберігається економічна стабільність в країні.
Олексій Любченко висловив подяку податківцям за гідне виконання своїх обов’язків, за розуміння важливості завдань, які ставить керівництво держави перед податковою службою.
Він побажав усім працівникам податкової служби міцного здоров’я, здійснення мрій, удачі, чудового настрою, добробуту та натхнення.
Стояти на сторожі добробуту держави – місія складна і почесна. Податківці успішно справляються зі своїми службовими обов’язками завдяки своєму величезному досвіду і знанням.
Основне завдання органів ДПС – зробити процес і результат сплати податків приємною і почесною місією для кожного громадянина України.
Очільниця Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб щиро привітала з Днем податківця України колектив податківців Дніпропетровської області та ветеранів податкової служби регіону.
Вона відзначила високий професіоналізм і майстерність фахівців податкової служби, а також їх вагомий внесок у забезпечення реалізації податкової політики держави і висловила впевненість, що вони й надалі докладатимуть усіх зусиль, щоб державна скарбниця завжди була повною.
Звернувшись до ветеранів податкової служби області, Ганна Чуб висловила подяку за їх багатий досвід та той великий внесок, зроблений задля становлення та розвитку податкової служби.
Вона побажала колегам принциповості та відповідальності, оптимізму та наснаги у повсякденній роботі, міцного здоров’я, щастя, миру та благополуччя.
Податківець – це звучить гордо!


Завдяки ліквідації схеми зловживань з ПДВ до бюджету додатково надійшло 9 млрд грн
Схема зловживань з ПДВ, яку ДПС спільно з Службою безпеки України та Міністерством цифрової трансформації зуміли зупинити, коштувала бюджету 2 млрд грн в місяць. Про це повідомив під час брифінгу в Офісі Президента України заступник Голови Державної податкової служби України Євген Олейніков.
«Підприємства реального сектору економіки України переважно є сумлінними платниками податків, але бізнес – це конкуренція. І якщо при сумлінній роботі платник податків програє у рентабельності тому, хто використовує схеми, у нього виникатиме прагнення також їх використати, інакше він збанкрутує. Ліквідацією схем позбавимо потреби у тінізації», - зазначив Євген Олейніков.
За його словами, заходи органів влади щодо протидії схемам ухилення від оподаткування та руйнування їх не тільки повертають державі кошти, які не сплатили шахраї, а й створюють потужний стимул для сумлінних платників чесно виконувати свої податкові зобов’язання перед державою. Як наслідок, до бюджету надійшло додатково 9 млрд грн за два місяці.
Євген Олейніков повідомив, що ДПС за допомогою Служби безпеки України та Міністерства цифрової трансформації було встановлено помилку в алгоритмі роботі системи моніторингу ризиків, що використовується в адмініструванні ПДВ. І шахраї могли скористатись цією помилкою та імітувати свою відповідність критеріям безумовної реєстрації. Тобто система сприймала їх сумлінними платниками та їх податкові накладні взагалі не перевірялися на ризики.
«Завдяки спільній роботі та швидкій ефективній допомозі наших колег із СБУ та Мінцифри протягом першого місяця роботи нового керівництва ДПС ця вразливість системи була усунута», - зазначив Євген Олейніков.
Наразі, за його словами, ДПС створює цілісну прозору систему моніторингу економічних процесів, продовжуючи спільну роботу з СБУ та Міністерством цифрової трансформації.

Місцеві бюджети Нікопольського регіону отримали від малого бізнесу 70,6 мільйонів гривень єдиного податку
За перше півріччя 2020 року до місцевих бюджетів від підприємців та підприємств, які працюють за спрощеною системою оподаткування, надійшло 70,6 мільйонів гривень єдиного податку, що становить 9,2 відсотка від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів. Проти аналогічного періоду минулого року надходження збільшились на 5,2 млн грн, або на 7,9 відсотків. Про це повідомив заступник начальника управління - начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський.
«Сумлінно сплачуючи єдиний податок до місцевих бюджетів, тим самим платники забезпечують життєдіяльність територіальних громад» - зазначив посадовець.

Податківці Томаківської ДПІ Нікопольського управління провели практикум для платників податків
Днями відбувся практикум (тренінг) для платників податків, який було організовано та проведено Томаківською ДПІ Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області.
Одними з найактуальніших питань, що розглядались на практикумі, було розгляд нововведень у податковому законодавстві у 2020 році, нові правила застосування РРО, деклараційна кампанія 2020, умови надання податкової знижки, сплата єдиного внеску та легалізація заробітної плати, дотримання законодавства про оплату праці та недопущення нарахування заробітної плати нижче встановленого законодавством мінімуму.
Начальник Томаківської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Руслана Рибка повідомила присутніх про особливості застосування програмних РРО.
Податківець звернула увагу, що суб’єктам господарювання буде дозволено при здійсненні готівкових розрахунків із споживачами застосовувати програмні РРО, у якості яких можливо буде застосовувати будь-якй пристрій (смартфон, планшет, комп’ютер тощо), який за допомогою спеціального програмного забезпечення може фіскалізувати розрахункові операції на сервері ДПС.
Слід зазначити, що з метою уникнення втрат, у першу чергу суб’єктів малого та мікробізнесу (дрібних підприємців), відповідне програмне забезпечення буде надаватися ДПС суб’єктам господарювання безкоштовно.
Крім того Руслана Рибка розповіла про запровадження механізму «Кешбек», а також для яких суб’єктів господарювання та в які терміни передбачається обов’язкове застосування програмних РРО.
Учасники практикуму отримали відповіді на актуальні питання, які виникають під час проведення ними господарської діяльності та тематичну друковану продукцію.

Зустріч з представниками бізнесу з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення
Нещодавно в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Покрові Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області за участю заступника начальника Валентини Піхтіни та представників бізнесу відбулася зустріч з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.
На зустрічі учасники обговорювали питання щодо дотримання соціальних гарантій, недопущення виплати заробітної плати менше рівня мінімальної заробітної плати, значення офіційного оформлення трудових відносин та соціальних ризиків для громадян, які не легалізують свою зайнятість та отримують заробітну плату неофіційно.
Під час бесіди Валентина Піхтіна наголосила на необхідності дотримання норм чинного законодавства стосовно прав і гарантій найманих працівників та нагадала, що громадяни, які погоджуються на нелегальне працевлаштування та нелегальну оплату своєї праці, ризикують втратити соціальні гарантії, гідне пенсійне та соціальне забезпечення.
Крім того, під час заходу податківець повідомила присутніх про можливість списання недоїмки, штрафних санкцій та пені з єдиного внеску у разі припинення діяльності окремих категорій платників податків та нагадала про кампанію декларування доходів громадян, терміни сплати податкових зобов’язань і право отримати податкову знижку до кінця податкового року.
На завершення платники податків отримали відповіді на запитання та друковану продукцію зазначеної тематики.
У рамках комунікаційної податкової платформи відбулась зустріч фахівців ДПС з представниками Європейської Бізнес Асоціації
ДПС продовжує практику проведення зустрічей з асоціаціями платників у рамках функціонування комунікаційної податкової платформи із забезпеченням всіх необхідних заходів безпеки в умовах карантину.
Чергова з них, в якій взяли участь представники Європейської Бізнес Асоціації та керівники структурних підрозділів ДПС, відбулась 25 червня.
Під час зустрічі обговорювалися актуальні питання діяльності суб’єктів господарювання, які працюють, зокрема, у фінансовому секторі, агросекторі, будівництві. Мова йшла про результати проведення податкових перевірок, систему моніторингу реєстрації податкових накладних, використання товарного знаку тощо.
Запроваджений новий формат роботи – комунікаційна податкова платформа має на меті вирішення питань, які турбують компанії та асоціації платників, та з’ясування системних проблем, які потребують оперативних управлінських рішень або рішень у законодавчій площині.

У рамках комунікаційної податкової платформи відбулося засідання експертних груп ДПС та Ради бізнес-омбудсмена
Представники Державної податкової служби та Ради бізнес-омбудсмена обговорили проблемні питання щодо оподаткування, з якими платники податків звертаються до Ради. Зустріч відбулася з використанням сервісу ZOOM і стала першою у рамках комунікаційної податкової платформи, яка стартувала в ДПС.
Під час зустрічі розглядалися питання функціонування системи електронного адміністрування ПДВ, виконання податковими органами рішень суду, нарахування пені за результатами обліку недоїмки з військового збору, процедури нарахування ЄСВ тощо.
Акцентувалася увага і на функціональному наповненні Електронного кабінету. Мова йшла, зокрема, про запровадження додаткових можливостей для спілкування з податковими органами в електронному вигляді, зокрема, щодо отримання інформації про призначення та результати податкових перевірок. На сьогодні ДПС здійснюється низка заходів для впровадження новацій в функціонал Електронного кабінету.
ДПС надала правову аргументацію по всім поставленим представниками Ради бізнес-омбудсмена питанням. По деяким з них було досягнуто домовленості більш детального розгляду податківцями та повідомлення Ради бізнес-омбудсмена про прийняті рішення.
Платники Дніпропетровщини за перше півріччя 2020 року спрямували до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску 29,5 мільярдів гривень
За перше півріччя 2020 року платниками Дніпропетровщини спрямовано до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 21 млрд 522,7 млн гривень.
Так, до державного бюджету надійшло 10 млрд 237,7 млн грн., до місцевих бюджетів регіону – 11 млрд 285 млн гривень.
За підсумками шести місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування надійшло 7 млрд 967,7 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 209 млн гривень.
З початку року проведено 41 фактична перевірка
Протягом п’яти місяців 2020 року працівниками Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено 41 фактична перевірка суб’єктів господарювання щодо контролю у сфері обігу підакцизних товарів, у ході яких виявлено 33 порушення законодавства. Загальна сума нарахованих фінансових санкцій – 10 млн 360 тис. гривень.
Найчастіше суб’єкти господарювання здійснювали роздрібну торгівлю пальним без наявності ліцензії (19 випадків).
Крім того, виявлено: 1 факт оптової торгівлі пальним без наявності ліцензії, 3 факти роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності відповідних ліцензій, 3 факти торгівлі алкогольними напоями за цінами нижчими від мінімальних роздрібних цін, 4 - торгівлі алкогольними напоями на розлив, 2- торгівлі тютюновими виробами поштучно та 1 факт виробництва алкогольних напоїв без марок акцизного податку встановленого зразка.
Заблоковано схему зловживань з ПДВ, яка завдавала збитків державі на 2 млрд гривень щомісячно
Служба безпеки України спільно з Офісом Генерального прокурора та Державною податковою службою України провела спецоперацію з викриття і блокування у ДПС протиправного механізму формування сум податкових кредитів з ПДВ для суб’єктів господарювання. У період свого існування у 2019-2020 роках ця схема завдала збитків державі на суму понад 2 млрд гривень щомісячно.
За повідомленням СБУ:
- досудове розслідування встановило, що у схемі були задіяні службові особи Державної фіскальної служби (після реорганізації – ДПС), її регіональні підрозділи та транзитно-конвертаційні групи. Загалом – близько 400 суб’єктів господарської діяльності;
- незаконне формування сум податкових кредитів з ПДВ відбувалося, у тому числі, через несанкціоноване втручання в роботу інформаційно-телекомунікаційних систем. Таке втручання спотворило процеси обробки інформації. В результаті – держбюджету завдані збитки в особливо великих розмірах;
- в результаті більше 120 обшуків вилучені документи, комп’ютерна техніка, флешки і печатки близько 60 підприємств, які були задіяні у схемі, а також 1,5 млн. гривень готівкою. На банківські рахунки цих підприємств накладено арешти у сумі більше 100 млн гривень. Крім того, заблоковані кошти на рахунках платників у системі електронного адміністрування ПДВ на загальну суму 586,8 млн. гривень.
Наразі спільна робота ДПС та СБУ з руйнування схемного ПДВ ґрунтується на комплексному підході:
- виявлення і припинення використання фіктивного податкового кредиту, сформованого з використанням підробних податкових накладних;
- встановлення і притягнення до відповідальності організаторів роботи схем ухилення від оподаткування;
- спільне викриття корумпованих працівників ДПС.
Результатом застосування цього підходу стало надходження за травень та червень цього року додаткових 6,4 млрд грн ПДВ до Державного бюджету України.
Співпраця ДПС та СБУ буде продовжена щоб надалі позитивний результат боротьби зі схемним ПДВ став стабільним і системним.
Про позитив свідчить сума нарахування ПДВ (за декларацією травня), що становить 19,5 млрд грн.
Це майже на 1 млрд перевищує відповідний показник минулого року при зменшенні обсягів постачання на 20 відсотків.
Податкова ефективність з ПДВ становить 3,4 відс. (наразі це рекордний показник за півтора роки).
У подальшому передбачається спільна робота СБУ, ДПС та Міністерства цифрової трансформації щодо усунення недоліків у роботі системи та запровадження комплексного захисту електронних продуктів, аби максимально ліквідувати людський фактор.
Оперативно вирішені питання платників, які звернулись на Комунікаційну податкову платформу
Комунікаційна податкова платформа – новий формат взаємодії для оперативного прийняття управлінських рішень.
Серед питань, що порушені компаніями – членами Європейської Бізнес Асоціації, найбільше стосується призупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Саме такі питання однієї з компаній – члена ЄБА, які мали місце починаючи з березня поточного року, були вирішені на комунікаційній податковій платформі.
Оперативний розгляд звернення здійснено ДПС шляхом проведення комплексного аналізу всіх обставин.
Станом на 02.07.2020 питання реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних компанії, про яку йдеться, вирішено по суті – реєстрація податкових накладних відбувається.
Електронний кабінет забезпечує дистанційне отримання інформації про платника у режимі реального часу
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що сервіс Електронний кабінет (далі – Е-кабінет), що функціонує на офіційному вебпорталі ДПС, забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, і нормативно-правовими актами.
У приватній частині Е-кабінету інформація щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів оновлюється у режимі реального часу.
Отже, використовуючи можливості Е-кабінету, платник податків реалізовує свої права та обов’язки, шляхом отримання у режимі реального часу інформації, яка збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників та адмініструванням податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), здійсненням податкового контролю, дані оперативного обліку податків, зборів, єдиного внеску (у тому числі дані інтегрованих карток платників податків), дані системи електронного адміністрування ПДВ, дані системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, а також одержання такої інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Е-кабінету із накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу та кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Е-кабінет створюється та функціонує, зокрема, за таким принципом, як повнота функціоналу – наявність такого інтерфейсу електронного сервісу, який забезпечує можливість реалізації прав та обов’язків платника, отримання документів, передбачених законодавством, та інформації, що стосується такого платника, онлайн (через Інтернет у режимі реального часу) або через програмний інтерфейс (АРІ), іншими засобами інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем (п. 421. 1 ст.421 ПКУ).
Е-кабінет у процесі функціонування взаємодіє з іншими інформаційно-телекомунікаційними системами ДПС.
Друга квитанція є підтвердженням про прийняття або повідомленням про неприйняття контролюючим органом електронного документа
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що подання електронних документів здійснюється платниками податків відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 557), на підставі договору про визнання електронних документів (далі – Договір), що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу та укладається з контролюючим органом.
Згідно з абзацом другим п. 12 розділу ІІ Порядку № 557 друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.
Разом з тим, відповідно до п.п. 49.11.1 п. 49.11 ст. 49 ПКУ у разі подання платником податків до контролюючого органу засобами електронного зв’язку податкової декларації, заповненої з порушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 ст. 48 ПКУ, а також недотримання вимог абзаців першого – третього п. 49.4 ст. 49 ПКУ, такий контролюючий орган зобов’язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови протягом п’яти робочих днів з дня її отримання.
Згідно з п. 49.15 ст. 49 ПКУ податкова декларація вважається неподаною за умови порушення норм підпунктів 48.3 і 48.4 ст. 48 ПКУ, абзаців першого – третього п. 49.4 ст. 49 ПКУ та надання або надсилання контролюючим органом платнику податків повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації, зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-ІV «Про електронні документи та електронний документообіг» із змінами та доповненнями та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» із змінами для податкових декларацій, поданих у такий спосіб.
Враховуючи вищевикладене, у разі недотримання платником законодавчих норм щодо подання податкової декларації, у другій квитанції зазначаються реквізити неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа.
Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності
Вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.28.11.0 станом на 16.06.2020. Даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 28.12.2019 по 16.06.2020 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.28, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.
Перелік змін та доповнень (версія 1.28.11.0) (станом на 16.06.2020):
Нові версії документів:
1. У зв’язку з набранням чинності Закону України від 16 січня 2020 року № 466 «Про внесення змін до ПКУ щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» додано нову версію документа:
J0108401 – Розрахунок частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями (для господарських товариств з державною часткою у статутному капіталі).
2. У зв’язку зі змінами, що внесені до арифметичних та логічних контролів форми на сайті Державної служби статистики України (далі – Держстат), відкориговані алгоритми перевірки заповнення для наступних документів:
S1000214 – Звіт по капітальні інвестиції. № 2-інвестиції (квартальна) (наказ Держстату від 10.06.2019 № 20150).
Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
З 01.07.2020 надсилається вимога про сплату недоїмки з єдиного внеску відповідно до норм Податкового кодексу України
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що з 01.07.2020 набере чинності оновлена частина 4 ст. 25 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464), відповідно до якої надсилання платникам єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) вимог про сплату недоїмки з єдиного внеску здійснюватиметься в порядку, визначеному ст. 42 Податкового кодексу України.
Так, платники, які подають звітність в електронному вигляді та пройшли ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, будуть отримувати і вимогу про сплату єдиного внеску в Електронному кабінеті.
Зазначені зміни внесено Законом України від 26 лютого 2020 року № 465-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві».
До уваги суб’єктів господарювання, які мають податковий борг!
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/296361.html станом на 01.06.2020 розміщена інформація стосовно суб’єктів господарювання, які мають податковий борг.
Витрати для отримання податкової знижки з 23.05.2020 можливо підтвердити електронним розрахунковим документом
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що Законом України від 16 січня 2020 року № 466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» внесено зміни до п. 166.2 ст. 166 ПКУ Податкового кодексу України (далі – ПКУ) в частині документального підтвердження витрат, які включаються до податкової знижки.
Так, особа, яка звертається за податковою знижкою до податкового органу окрім податкової декларації про майновий стан і доходу (далі – Декларація), має подати до контролюючого органу копії документів, які підтверджують витрати, що включаються до податкової знижки (платіжні та розрахункові документи, зокрема, квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери, що ідентифікують продавця товарів і особу, яка зверталася за податковою знижкою), а також копії договорів за їх наявності, в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів і строк оплати за такі товари. При цьому, оригінали вищевказаних документів підлягають зберіганню платником податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО).
Згідно з новим абзацом другим п.п. 166.2.2 п. 166.2 ст. 166 ПКУ з 23.05.2020 відповідні витрати платник ПДФО може підтвердити електронним розрахунковим документом. При цьому, у податковій Декларації такий платник зазначає лише реквізити електронного розрахункового документа.
Нагадаємо, що для отримання права на податкову знижку за 2019 рік платник ПДФО подає Декларацію по 31 грудня 2020 року (включно).
Податок підлягає поверненню протягом 60 календарних днів з дня подання Декларації.
Якщо платник ПДФО до кінця податкового року, наступного за звітним не скористається правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Здійснити реєстрацію дитини у Державному реєстрі можна також в рамках реалізації експериментального проєкту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини та відповідно до Порядку надання комплексної послуги «єМалятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року № 691, з метою одержання за однією заявою комплексу адміністративних послуг, зокрема:
- за бажанням батьків дитини чи одного з них здійснювати реєстрацію дитини у Державному реєстрі під час державної реєстрації її народження;
- особам віком від 14 до 18 років, які не зареєстровані у Державному реєстрі, за їх бажанням під час оформлення паспорта громадянина України вперше.
Як діяти, якщо не видали фіскальний чек?
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.
Невидача чека або видача підробленого чека під час продажу товарів чи наданні послуг – це одна з проблем, з якою зустрічаються споживачі.
Що робити, якщо вам не видали чек?
З огляду на досить часті випадки обману споживачів – видачі чека невстановленої форми або взагалі відмови у видачі фіскального чека Державна податкова служба України просить звертатися:
● за номером телефону: 0800 501 007 (напрямок «4»);
● або написати скаргу на адресу: idd@tax.gov.ua
Пам’ятайте: ваші права мають бути захищеними!
Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/422458.html
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для фізичних осіб.
Шановні платники податків!
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що останнім часом почастішали випадки, коли невідомі особи від імені керівного складу Нікопольського управління звертаються до приватних підприємців та інших суб’єктів господарювання з вимогою надання грошових коштів або певних безкоштовних послуг погрожуючи так-званими перевірками та застосуванням штрафних санкцій.
Наполегливо радимо громадянам бути пильними та обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти інформацію.
Тож, у разі отримання подібної інформації та для недопущення у подальшому подібних випадків шахрайства просимо звертатися до Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області за номером телефону: (0566) 68-70-54.
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.


Сектор забезпечення роботи
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор